1. Voorzien in functionele en inspiratieve omgevingen.
In een virtuele realiteit kan de omgeving worden gemaakt die overeenkomt met de praktijk. Door erin te werken ervaar je zelf wat klanten ook ervaren. Dit kan bijvoorbeeld middels rollenspelen. Je krijgt hiermee waardevolle inzichten en er ontstaan voortdurend ideeën die de customer journey nog beter aan laat sluiten bij klantwensen. Werkzaamheden kunnen daartoe beter ingericht worden.
Voor het uitwerken van de customer journey is visualisatie belangrijk. Echt overzicht houden maar ook in detail kunnen treden. Eenvoudig kunnen aanpassen, overleggen en bijstellen. In een virtuele realiteit kan precies de ruimte worden gemaakt die hierbij past met alle kracht van de metaverse tot je beschikking.
2. Intense samenwerking
Wanneer je een virtuele realiteit betreed ben je echt weg uit de echte wereld. Er is geen telefoon, geen email, niet iemand die langs het raam loopt. Geen enkele afleiding waardoor je 100% in het moment bent.
3. Onbeperkte creativiteit
In de metaverse vervallen beperkingen van de echt wereld. De hele ruimte is je werkgebied.
Met tal van virtuele hulpmiddelen die tot je beschikking staan. Dit leidt tot nieuwe ideeën en bijzondere resultaten.
Waar te beginnen
Mindstorm lab is er om je te helpen met het nieuw ontwikkelen of verbeteren en uitvoeren van jouw customer journey. Virtual reality is niet een “one size fits all” oplossing. Door de juiste combinatie van technologie, methode en kennis kun je de juiste journey oplossing neerzetten.
Hoe dan ook. De kennismaking met de metaverse begint bij ervaren. Neem contact met ons op voor een demo sessie om zelf te ervaren wat VR voor jouw organisatie kan betekenen.