Customer Journey

Zowel overheid als bedrijfsleven hebben te maken met customer en of patient journeys. Begrijpen hoe je klant binnenkomt en succesvol kan worden geholpen is essentieel voor innovatie, marketing, verkoop en service.

Dit is een creatief proces. Als team moet je met elkaar zitten, liefst onder professionele begeleiding om goed te begrijpen hoe het contact met de klant het beste kan worden gelegd en wat de volgende stappen zijn.

De metaverse kan hier uitstekend in helpen. En wel op de volgende manieren.

Mindstorm Lab VR toepassingen

1. Voorzien in functionele en inspiratieve omgevingen.

In een virtuele realiteit kan de omgeving worden gemaakt die overeenkomt met de praktijk. Door erin te werken ervaar je zelf wat klanten ook ervaren. Dit kan bijvoorbeeld middels rollenspelen. Je krijgt hiermee waardevolle inzichten en er ontstaan voortdurend ideeën die de customer journey nog beter aan laat sluiten bij klantwensen. Werkzaamheden kunnen daartoe beter ingericht worden.

Voor het uitwerken van de customer journey is visualisatie belangrijk. Echt overzicht houden maar ook in detail kunnen treden. Eenvoudig kunnen aanpassen, overleggen en bijstellen. In een virtuele realiteit kan precies de ruimte worden gemaakt die hierbij past met alle kracht van de metaverse tot je beschikking.

2. Intense samenwerking

Wanneer je een virtuele realiteit betreed ben je echt weg uit de echte wereld. Er is geen telefoon, geen email, niet iemand die langs het raam loopt. Geen enkele afleiding waardoor je 100% in het moment bent.

Mindstormlab - VR toepassingen
Mindstormlab - VR toepassingen

3. Onbeperkte creativiteit

In de metaverse vervallen beperkingen van de echt wereld. De hele ruimte is je werkgebied.

Met tal van virtuele hulpmiddelen die tot je beschikking staan. Dit leidt tot nieuwe ideeën en bijzondere resultaten.

Waar te beginnen

Mindstorm lab is er om je te helpen met het nieuw ontwikkelen of verbeteren en uitvoeren van jouw customer journey. Virtual reality is niet een “one size fits all” oplossing. Door de juiste combinatie van technologie, methode en kennis kun je de juiste journey oplossing neerzetten.

Hoe dan ook. De kennismaking met de metaverse begint bij ervaren. Neem contact met ons op voor een demo sessie om zelf te ervaren wat VR voor jouw organisatie kan betekenen.

R

State of the art VR omgevingen

R

Totaaloplossing inclusief intensieve workshops

R

Advies en kundige begeleiding

R

Hard en software

R

Training